5Stars
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

5Stars

مع 5stars خد راحتك .......و زياااااااادة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

[size=24]رأى شخصى جداً[/size]

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Omar eno
عضو مشارك
عضو مشارك
Omar eno

[size=24]رأى شخصى جداً[/size] Empty
مُساهمةموضوع: [size=24]رأى شخصى جداً[/size]   [size=24]رأى شخصى جداً[/size] I_icon_minitimeالخميس أبريل 23, 2009 10:34 pm

: scratch scratch scratch scratch scratch مش عارف ليه أنا بحس أن المصارعه مع احترامى لكل محبيها أنها واحده من دواعى العنف ولا أعتقد أعتقد أنها تنفع تدخل تحت بند الرياضه لأن الرياضه روح جميله بين أخوة وليس خناق وضرب وأحياناً تصل الى قتل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!وبعض الأقوال نسمعها أن المصارعه كلها تمثيل فى تمثيل فكيف تدخل تحت بند رياضه وهى لا يمكن أن يمارسها البشرررررررررررر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هذا هو رأيى الشخصى وأرجو أن أسمع ردودكم وأرآآآءكم scratch scratch scratch scratch

(مع تحياتى)
omar jino
Admin
omar jino

مُساهمةموضوع: رد: [size=24]رأى شخصى جداً[/size]   [size=24]رأى شخصى جداً[/size] I_icon_minitimeالخميس أبريل 23, 2009 11:39 pm

بص يا عموووووور
الحكاية وما فيها هي عبارة عن سباق ولكن للأقوي

و هي مش بتدعوا للعداء بل بالعكس أنا بشوف مصارعين بعد المصارعة بيسلمه علي بعض سلام أكتر من أي رياضة تانية
[size=24]رأى شخصى جداً[/size] 21xs5

[size=24]رأى شخصى جداً[/size] 4582ad3be2rd1
و في نفس الوقت في مصارعين مش بيحترموا قوانين المصارعة و تقاليدها فأنا متفق معاك بس مش أتفاق كلي

زي في مبارايات كرة قدم في صارعة و بتقلب بخناقة وسب

في هي مجرد أسم يخوف و لكني أعتبرها تحت بند رياضة ........لأن المصارعة لا يدخل الحلبة إلا بعد تدريبات و تعب و جهد كبيرا و توجد قوانين و عوامل أمن و سلامة و اسلوب علمي منظم في القدرة علي التمتع بمزاولة المصارعة و القدرة على الحفاظ علي المصارع

و من ناحية التمثيل:
إحنا بيتهيأ لنا أنها تمثيل لأنها حاجة غير عادية بالنسبة لينا و لقدرات أجسامنا البدنية و الصحية و النفسية
فهؤلاء المصارعين قضوا حياتهم بأكملها في التدريب و الصراع.

و هذه أيضاً وجهة نظر مع اني لا أميل لهذة اللعبة كثيرا و لكن هناك بعض الحركات و تكنيكات صعب الواحد يفوتها و مايشوفهاش

https://5stars.ahlamountada.com
Omar eno
عضو مشارك
عضو مشارك
Omar eno

مُساهمةموضوع: رد: [size=24]رأى شخصى جداً[/size]   [size=24]رأى شخصى جداً[/size] I_icon_minitimeالجمعة أبريل 24, 2009 11:55 pm

بص يا عمررر مع احترامى الشديد لرأيك الصور اللى اأنت باعتها على المنتدى بتاعت بادى لاصلى مع جون سينا وبادى لاصلى مع المصارع التانى ده مش فيها سلام بمعناه المعروف والمعتاد ولكن ده سلام بغرض الاستفزاز وده باين جداً من نظرة كل واحد للتانى فى الصوره

اما بالنسبه لحكاية التمثيل فى المصارعه أنا مش بقول أنى حاسس بأنها تمثيل بل أنا ما كنتش أعرف الوضوع ده ده أنا اتفرجت على برنامج كانت المذيعه مستضيفه فيه كرم جابر بتاع المصرعه الرومانيه فقالت له:انت جسم باسم الله ما شاء الله قوى ليه ما بتشارك فى المصارعه علشان ترفع اسم مصر فى المجال ده فرد عليها رد عجبنى أوى قالSadأنا أتعودت من وأنا صغير لما أدخل خناقه مثلاً أضرب وأتضرب للكن ما أتعودتش أنى أدخل التمثيل فى الموضوع )

بس فمن المبدأ ده أنا عرفت حكاية التمثيل فى المصارعه
zeko_memo51
مشرف القسم الرياضي
مشرف القسم الرياضي
zeko_memo51

نقاط الجوائز : +20

مُساهمةموضوع: رد: [size=24]رأى شخصى جداً[/size]   [size=24]رأى شخصى جداً[/size] I_icon_minitimeالخميس يونيو 18, 2009 3:24 pm

انا حاب اشارك برأى لانى من عشاق المصارعه الحره
زى ماقولت ياجينو المصارعه ليها قواعد امن وسلام لكن فيه بعض المخترقين للقواعد دى بسب البحث عن الشهره
والظهور فى الاضواء على رأسهم طبعا هذا اللاعب[img][URL="http://www.m5zn.com"][size=24]رأى شخصى جداً[/size] Zwam1nqn9[/URL] [/img] (راندى اورتن)
اما بقى عن المصارعه تمثيل او لا:الدنيا كلها اتكلمت فيها
واحب اقولكم ان المصارعه مش كلها كدا لكن هناك بعض اللقاءات(الغير مهمه)ومش مستحبه من الجمهور بيضطر يتعمل ليها سيناريوهات علشان تطلع بالمستوى اللى يعجب الجمهور اللى يجى يتفرج على المصارعه ومنها(مباريات الاقزام)
اما باقى المباريات فمعتقدش ان التكسير والتحطيم والدم اللى بنشوفه فى اللقاءات دى تمثيل

[size=24]رأى شخصى جداً[/size]
صفحة 1 من اصل 1